آسیب دیدگی پورت تلویزیون شیائومی

چهارشنبه 19 بهمن 1401
12:05
علی اکبر

تلویزیون Mi TV 4A شیائومی ۵۰ اینچی و ۴K تنها ۳۷۵ دلار قیمت دارد!!

xiaomi tvتلویزیون Mi TV 4A شیائومی ۵۰ اینچی و ۴K تنها ۳۷۵ دلار قیمت دارد! شیائومی یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشیهای هوشمند، برنامههای تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. قبلاً تمرکز اصلی این شرکت بر ساخت گوشیهای هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد. محصولاتی نظیر تلویزیون، دوربین، لپ تاپ، تبلت و … همگی طیف محصولات گسترده شیائومی را شامل می شوند. در ادامه با نت نوشت همراه باشید تا با آخرین تلویزیون شیائومی بیشتر آشنا شویم. شیائومی یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشیهای هوشمند، برنامههای تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. قبلاً تمرکز اصلی این شرکت بر ساخت گوشیهای هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد.

  • آسیب دیدگی پورت تلویزیون
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون شیائومی
  • Afraland - 9 ماه پیش
  • تلویزیون شیائومی P1
  • قطعات نایاب
  • تیونر های دیجیتال DVB-S2, DVB-C, DVB-T2 digital tuner
  • روشنایی واقعی 330 نیت
  • سال تولید: 2022

xiaomi tvشاید در نگاه اول، واژهی Mi در لوگو تنها یک واژهی ساده به نظر برسد اما اگر آن را 180 درجه بچرخانیم، شبیه یک کلمهی چینی میشود که به معنی قلب است. همچنین شیائومی، اظهار داشته است که کلمهی Mi مخفف Mobile Internet میباشد. این لوگو معانی مخفی دیگری نیز دارد که از جمله آن میتوان ماموریت غیر ممکن را نام برد که به چالش هایی که این شرکت در حال دست و پنجه نرم کردن با آنهاست، اشاره دارد. شیائومی در مارس 2010 به عنوان شرکتی دارای تخصص در توسعه و عرضه محصولات الکترونیکی و سخت افزارهای هوشمند، در پکن تاسیس شد. این کمپانی اکنون در جایگاه سومین شرکت در جهان است که قادر به تحقیق، توسعه، تولید و خلق محصولاتی جدید و چیپهای موبایل میباشد. واژهی سومین شرکت، آن هم برای شیائومی که تنها حدود ده سال است که پا به عرصهی نوآوری و خلق محصولات متنوع گذاشته، بسیار ارزشمند و مستحق تقدیر است. ناگفته نماند پیشرفت روز افزون این ابر قدرت دچار اختلال نشده و بیش از پیش ادامه دارد و طولی نمیکشد که به مقامهای بالاتر نیز برسد.

پس حتما با ادامه متن همراه شوید.

چه فناوری ها و تکنولوژی هایی بر روی قیمت تلویزیون ها تاثیر گذارند؟ گاهی برایتان پیش آمده که در هنگام خرید تلویزیون با اصطلاحات و تکنولوژی ها و فناوری هایی رو به رو می شوید که شاید برایتان زیاد آشنا نباشد. در این مقاله سعی می کنیم شما را با مهمترین تکنولوژی ها و فناوری هایی که در هنگام خرید تلویزیون لازم است به آن توجه کنید، آشنا کنیم. پس حتما با ادامه متن همراه شوید. فناوری های نمایشگر تلویزیون ها از اولین نکاتی که بی شک تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تلویزیون ها دارد، می توان به فناوری نمایشگر اشاره کرد. ایتنا- گزارشی جدید از کره جنوبی مدعی شده است که بخش تولید تلویزیونهای سامسونگ در تلاش است تا تولیدات خود را به قصد نهایی عرضه صفحه نمایشهای QD-OLED رول شونده، ظریفتر و انعطاف پذیرتر کند. گزارشی جدید از کره جنوبی مدعی شده است که بخش تولید تلویزیونهای سامسونگ در تلاش است تا تولیدات خود را به قصد نهایی عرضه صفحه نمایشهای QD-OLED رول شونده، ظریفتر و انعطاف پذیرتر کند.

  • افزودن به مقایسه
  • تلویزیون شیائومی Q1
  • تعیین سایز مورد نیاز
  • مدل: A2
  • مدل: F2 Fire

که در صفحهای تخت نمایش داده میشود. رزولوشن 2160 × 3840 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب بوده و تصویری مناسب را به نمایش میگذارد. پنل این تلویزیون هم از نوع IPS است که نشان از زاویه دید گسترده این تلویزیون دارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است؛ به این ترتیب می توان اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را روی این تلویزون نصب کرد و در اینترنت به جستوجو پرداخت. برای بهرهمندی از سرویسهای اینترنتی، مانند تماشای فیلم به صورت آنلاین یا جستوجو در اینترنت، میتوانید از اتصال بیسیم Wi-Fi یا پورت LAN استفاده کنید. گفتنی است 4S-2019 به دو اسپیکر مجهز شده است که توان خروجی صدای هرکدام 10 وات است و درمجموع میتواند 20 وات صدا تولید کند. همچنین این مدل برای سهولت کاربران، به چند درگاههای USB و HDMI مجهز شده است و امکان اشتراکگذاری فایلهای متنوع را فراهم میکند. یکی از تلویزیونهای هوشمند مدل 4s است. کیفیتساخت آن مثالزدنی است و نیاز هر کاربر حرفهای را برآورده میکند.

از سرگرمی نامحدود لذت ببرید!

یکی از جدید ترین تلویزیون های شرکت معروف شیائومی P150 است. همچنین یک مرکز کنترل خانه هوشمند است ، به لطف Android TV 10 سرگرمی بدون محدودیت است و به لطف دستیار Google بدون دست ، راحت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن به ادامه مطلب بروید! نمای حماسی در صفحه نمایش 50 اینچی بدون حاشیه صفحه فوق العاده 50 اینچی را بدون هیچ مانعی تماشا کنید تا شما را مستقیماً به صحنه فیلم ها ، سریال ها و بازی های مورد علاقه خود منتقل کند. این طرح ابتکاری بدون هیچ حاشیه ای از سه طرف ، نسبت صفحه نمایش به بدنه و زاویه دید تا 178 درجه برتر را ارائه می دهد و تجربه تماشایی همهجانبه و لذت بخشی را ارائه می دهد. ، که دامنه دینامیکی بالای آنها برجسته تر و سایه های تیره تر را برای افزایش وضوح تصویر ارائه می دهد ، کمک خواهد کرد. از سرگرمی نامحدود لذت ببرید! حالا روی تخت یا مبل خود بنشینید و بگویید: "خوب Google ، چراغ اتاق نشیمن را خاموش کنید" ، "Ok Google، Fight Club on Netflix".

تلویزیون سایز بزرگ سامسونگ چند؟

xiaomi tvتلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طبق گزارش اقتصادآنلاین فرشندگان لوازم خانگی، برای خرید تلویزیون ۵۰اینچی سامسونگ مدل 50NU7900 باید ۱۹ میلیون تومان کنار گذاشت. دنای و جی پلاس از دیگر تلویزیونهای ۵۰اینچ بازار به شمار میرود که در رنج ۱۱ میلیون تومان معامله می شود. همچنین سینگل مدل DLE-50K4310U یکی از ارزان ترین تلویزیون ۵۰اینچ است که ۱۰ میلیون و ۸۰۰هزار تومان قیمت دارد. تلویزیون ۵۰اینچ ایکس ویژن مدل 50XCU635 نیز حوالی ۱۲میلیون تومان ارزش گذاری شده است. قیمت تلویزیون ۵۰اینچ آیوا مدل JU50DS180S نیز حدود ۱۲میلیون تومان اعلام شده است. قیمت تلویزیون ۵۰اینچ سام الکترونیک مدل SSD-50SA620U را ۱۲میلیون و ۷۰۰هزار تومان اعلام کردند. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید. تلویزیون سایز بزرگ سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7770 Ultra HD حوالی ۴۹میلیون تومان اعلام شده است.

xiaomi tvبه گزارش ایسنا به نقل از ممتازکالا، 15 سپتامبر 2021 بود که برند نام آشنای Xiaomi، از چند محصول جدید خود رونمایی کرد که تلویزیون Q1E در سایز 55 اینچ از جمله این تولیدات بود. در بخش طراحی هم میتوانیم بگوییم که شرکت شیائومی اوج هنر و ظرافت خود را به کار گرفته است تا تصویری بیحد و مرز را در اختیار شما قرار دهد. بدنهی این تلویزیون با یک طراحی فوق حرفهای و از آلومینوم خاکستری رنگ مقاوم ساخته شده است و پایههای آن هم به وسیلهی آلیاژی فلزی و باکیفیت طراحی شده تا مانند یک شاهکار هنری در فضای خانهی شما بدرخشد. سیستم صوتی این مدل نیز به صورت 2.4 کاناله طراحی شده است و میتواند به راحتی 30 وات صدای خروجی شگفتانگیز را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. توجه به قابلیتها و فناوریهای موجود در تصویر از جمله مهمترین مؤلفهها برای خرید میباشد و نقش مهمی را به نوبهی خود در انتخاب یک تلویزیون خوب و با کیفیت ایفا میکند.

باید گفت که شیائومی کار خود را با رونمایی از رابط کاربری مبتنی بر اندروید MIUI آغاز کرد که دارای مزیتهای بسیاری از جمله پشتیبانگیری ابری، استفاده آسان از پخش موسیقی و ارائه دهنده اپلیکیشنهای فروشگاه خود بود. اولین گوشی هوشمند ارائه شده توسط شیائومی، MI One نام داشت و از آنجایی که با وجود قیمت پایین دارای کیفیت بالایی بود، مسیر بیبدیل این شرکت را مشخص کرد. شاید در نگاه اول این طور تصور میشد که دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب محصولات شیائومی، تازه قدم گذاشتن این شرکت بر عرصهی تولید است. در کنار کیفیت بسیار بالا و به صرفه بودن محصولات شیائومی، طراحی ظاهری قوی و منحصر به فرد این محصولات نیز توجه بسیاری از سخت پسندان را به خود جلب میکند. از دیگر مزیتهای محصولات شیائومی، داشتن ویژگیهایی متفاوت از سایر محصولات برندهای دیگر است که تمام کاربران را متحیر میسازد. از بارزترین ویژگیها میتوان به حسگر اثر انگشت، پردازندههای فوق سریع، صفحه نمایش AMOLED ، تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام و فیسلاک اشاره کرد.


[ بازدید : 30 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران زمین است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]