7 نکته برای خرید لپ تاپ استوک اچ پی

شنبه 22 بهمن 1401
11:11
علی اکبر

آشنایی با سخت افزار کامپیوتر [درس نوشته ها]

laptopآیا به دنبال خرید سیستم کامپیوتر هستید؟ صرف نظر از نوع رایانه شخصی ای که به آن نیاز دارید (خانگی یا مخصوص بازی) ، خرید قطعات کامپیوتر مورد نیاز شما یکسان خواهند بود و فقط در قدرت و کیفیت متفاوت می باشند. شما برای ساخت رایانه شخصی خود به مادربرد، CPU (واحد پردازش مرکزی) ، حافظه ذخیره سازی مانند حافظه ssd، حافظه رم، منبع تغذیه، درایو نوری اینترنال، کیس، مانیتور و کابل های رابط نیاز خواهید داشت. تنها موردی که اگر بیشتر از رایانه شخصی برای امور خانگی و عادی استفاده می کنید، نبودش الزامی نیست، GPU (واحد پردازش گرافیک) است، اما به کار بردن این قطعه، برای ویرایش عکس یا فیلم و بازی ضروری است. در این مقاله به معرفی مختصر کارکرد هر یک از قطعات و چند توصیه سخت افزاری مفید می پردازیم. تمام قطعات کامپیوتر، به این برد مدارمحور متصل می شوند. مادربرد مانند بزرگراهی است که قطعات برای برقراری ارتباط و همکاری با یکدیگراز آن استفاده می کنند.

laptopهر کدام از سری لپ تاپ های ایسوس یک سری نقاط قوت دارد که می تواند برای هر شخصی با نیاز موردنظر آن بسیار جذاب و خوب باشد. قیمت لپ تاپ ایسوس بسیار متنوع است. بهترین لپ تاپ ایسوس را نمی توان به این سادگی ها معرفی کرد. از همین رو می توانید در صورت تمایل به این صفحه مراجعه کنید تا لپ تاپ ها برتر را از نظر فروش و مشخصات سخت افزاری مشاهده کرده و از همان صفحه مستقیما وارد صفحه همان محصول شوید. لازم به ذکر است که برخی از مدل ها دارای مشخصات متنوع و مختلفی هستند و می توانید بسته به بودجه و نیاز خود، مشخصات مورد نیاز را تهیه کنید. با توجه به گستردگی نیاز کاربران و کشش بازار، شاهد حضور انواع لپ تاپ ایسوس در بازار هستیم. البته قبل از این انتخاب، بهتر است با یکدگیر به سراغ معرفی کوتاه از انوع لپ تاپ ایسوس رفته و با آن ها بیشتر آشنا شویم.

7 نکته برای لپ تاپ موفقیت

laptopسوالات متداول چگونه با لپ تاپ اسکرین شات بگیریم؟ 1- چگونه می توانید از صفحه لپ تاپ اسکرین شات بگیرید؟ جهت گرفتن اسکرین شات از لپ تاپ روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید با استفاده از ابزارهای پیش فرض ویندوز از لپ تاپ اسکرین شات بگیرید. همچنین نرم افزار های متعددی ارائه شدهاند که قابلیت گرفتن اسکرین شات را در اختیار کاربران خود قرار میدهند. 2- چگونه از لپ تاپ ویندوز 10 اسکرین شات بگیرم؟ PrtScn استفاده کنید. با فشار دادن این کلید ترکیبی از پنجره فعال فعلی شما عکس گرفته می شود و تصویر در کلیپ بورد کپی می شود. اکنون یک برنامه ویرایشگر تصویر باز کنید و عکس در حافظه کلیپ بورد لب تاپ خود را روی آن بچسبانید و در صورت دلخواه ویرایش و در آخر ذخیره کنید. 3- چگونه از لپ تاپ ویندوز 7 اسکرین شات بگیرم؟ Snipping Tool را باز کنید. دکمه Esc را فشار بدهید و سپس منویی را که می خواهید از آن عکس بگیرید باز کنید.

laptopحتما میدانید که تا پیش از این سری، سیستمهای مخصوص گیمینگ زیر سایه IdeaPad منتشر میشد و مدلهایی مانند IdeaPad Y به عنوان نمونهای از این لپ تاپها شناخته میشود. متمایز کردن این لپ تاپها در آن زمان کار بسیار دشواری بود و بالاخره لنوو با تاسیس یک خانواده جدید، فکری برای آن کرد. تمامی لپ تاپهای لژیون برای مقاصد گیمینگ طراحی و ساخته میشوند و بنابراین قیمت بالاتری هم نسبت به بقیه دارند. این لپ تاپها حتی برای استفاده به عنوان کامپیوتری رومیزی هم بسیار مناسب است. با معرفی این سری جدید، لنوو بار دیگر مدلهای سطح پایین IdeaPad Gaming را دوباره در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. نامگذاری این مدلها از آن سال تغییر پیدا کرده و با ۵، ۷ و ۹ که ویژگی نسبی و سطح کیفیت آنها را نشان میداد، روانه بازار شدند. مدلهایی که دارای i در نام خودشان هستند، مبتنی بر اینتل بوده و لپ تاپهای AMD Ryzen هم بدون پسوند به این خط lenovo yoga تولید اضافه شدهاند.

  • نرخ بروزرسانی نمایشگر برابر با ۶۰ هرتز است
  • آیا قیمت ارائه شده توسط کالاوما مناسب است؟
  • رئیس سازمان
  • خطوط هوایی
  • صفحه نمایش با وضوح پایین
  • لپ تاپ مناسب بورس
  • تعداد کارمندان: 60 هزار

ترافلاپ تعداد معادلات ریاضی که پردازنده می تواند در هر ثانیه پردازش نماید.دستگاههای مختلف ممکن است مقدار متفاوتی از فلاپس را داشته باشند.و بیان کننده قدرت پردازنده است. ابر رایانه های جهان چه مشخصاتی دارند؟ این ابر رایانه در آزمایشگاه ملی لارنس لیورمور،توسط IBM ساخته شده است.این دستگاه برای تحقیقات طراحی وساخته شده است.این دستگاه 795 نود،انویدیا (NVIDIA) وگرافیک 3.168 ودارای رم 253.440 می باشد. این مدل بزرگترین وقدرتمندترین ابر رایانه اتحادیه اروپا با فناوری شرکت های LENOVO و اینتل است که در سال 2019 ساخته وشروع به کار نموده.سرعت پردازنده این رایانه بزرگ 19.5 پتافلاپ است. این سوپر رایانه 25 پتافلاپ قدرت دارد.در مرکز ملی سوئیسی قرار گرفته و در زمینه تحقیقات گسترده فیزیک،ژئو فیزیک ،اقلیم شناسی وعلوم داده کاربرد دارد. این دستگاه توسط شرکت DELLساخته شده.در دانشگاه تگزاس در بخش محاسبات پیشرفته کاربرد دارد.قدرت آن 23.5 پتافلاوب می باشد واین سوپر رایانه در رشته های اختر فیزیک،علم مواد،ژنومیک،الگوبرداری از لایه های طبیعی به کار برده می شود .

laptopپورتها هم در کانفیگهای مختلف، متفاوت است. با این حال ما در این دستگاه به طور معمول شاهد دو پورت تاندربولت هستیم که به عنوان USB 4، USB 3.1، پورت Display، HDMI، DVI و VGA مورد استفاده قرار میگیرند. جک ۳.۵ میلیمتری اتصال هدفون و پورت اترنت نیز از دیگر درگاههای آیمک ۲۰۲۱ اپل است. اگر بخواهیم یک رقیب مستقیم برای آیمکهای اپل را نام ببریم، آن محصول چیزی نیست جز سرفیس استودیو مایکروسافت که نه تنها یک کامپیوتر همه کاره عالی است، بلکه با لولای تاشو و صفحه لمسی بزرگ سطح کاربری گستردهتری دارد. نقطه قوت کامپیوتر همه کاره مایکروسافت سرفیس استودیو ۲ نمایشگر لمسی ۲۸ اینچی است که بر پایه فناوری PixelSense پیادهسازی شده و کیفیتی خارقالعاده از رنگ و دقت را به مخاطب ارائه میدهد. دقت تصویر این نمایشگر به ۴۵۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسل میرسد که در نسبت تصویر ۳:۴ قرار گرفته است. پشتیبانی از قلم سرفیس، این دستگاه را به بهترین کامپیوتر همه کاره برای طراحان، نقاشان دیجیتال و تدوینگران تبدیل کرده است. سرفیس استودیو ۲ به پردازنده اینتل Core i7-720HQ مجهز شده و در کنار آن، کارت گرافیکی جیفورس GTX 1060 یا GTX 1070 قرار گرفته است. همچنین این کامپیوتر همه کاره به ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 نیز مجهز شده که در کنار یک یا دو ترابایت حافظه ذخیرهسازی SSD، هیولایی عظیم و شکستناپذیر را پدید آوردهاند. این نکته را باید بدانید که ما با محصولی به شدت گرانقیمت روبهرو هستیم که بیشتر برای طراحان حرفهای مناسب است. چنانچه عملکرد خاصی با صفحهنمایش لمسی این کامپیوتر ندارید، خرید آن توصیه نمیشود و با صرف هزینه کمتر میتوانید سیستمهای قدرتمندی بخرید که در فهرست بهترین کامپیوتر همه کاره معرفی کردیم.

4 راه‌ها لپ تاپ که می‌تواند رانده شود شما ورشکست شدید - سریع!

laptopدر بحث گیمینگ با این مشخصات میتوانید اکثر بازیها را با تنظیمات بالا اجرا کنید و برای کارهای گرافیکی نیز نباید مشکلی داشته باشید. همچنین با توجه به 16 گیگابایت رم، میتوانید برنامههای سنگین را نیز بهصورت همزمان باز نگه داشته و از آنها استفاده کنید. نمایشگر این لپ تاپ کور ای پنج نیز با رفرشریت 144 هرتز همراه شده تا نهایت لذت را از بازیها بهشما بدهد. این لپ تاپ Core i5 Asus، دارای پردازنده Core i5 نسل دهم است و یکی از بهترین لپتاپ های core i5 بشمار میرود که با وجود پردازنده گرافیکی اینتل Iris Xe، برای گیمینگ یا فعالیتهای سنگین طراحی نشده است. در واقع این لپ تاپ Core i5 ایسوس، برای کسانی است که از لپ تاپ، استفاده معمولی میکنند. این لپ تاپ ایسوس کور ای 5، یک لپ تاپ ممتاز نیست، اما با وجود 15 اینچی بودن و وزن سبک آن، قیمت خوبی دارد.

  • رم یا RAM
  • Intel 10th Gen
  • تعمیرات پرش تصویر
  • تعمیرات مقاومت تلویزیون
  • تعمیرات کلیه قطعات تلویزیون

laptopیعنی بهتر است هر دو هفته یک بار باتری لپتاپتان را تا 50 درصد تخلیه کنید. اگر دو هفته یک بار این کار را انجام دهید، میتوانید سایر مواقع آن را در شارژ قرار دهید و نگران هیچ مشکلی هم نباشید. همانطور که گفتیم، امروزه تکنولوژی ساخت باتری لپتاپها بسیار پیشرفتهتر از قبل شدهاند. این موضوع برای لپتاپهای ایسوس هم صدق میکند که بهترین محصولات جهان هستند. در نتیجه، اگر طبق دستورالعملهای خود ایسوس عمل کنید، مشکلی نخواهد داشت دائما باتری لپتاپتان در برق باشد. بیشتر بخوانید: مقایسه لپ تاپ ایسوس با اچ پی؛ کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟ اگر میخواهید کاملا خیالتان بابت استفاده اصولی باتری لپتاپتان راحت باشد، میتوانید علاوه بر انجام دادن این کار، از روش کالیبره کردن هم استفاده کنید. یعنی میتوانید هر دو هفته یک بار شارژ را از برق بکشید و اجازه دهید تا باتری لپتاپتان به 50 درصد برسد و سپس آن را به طور مدام در شارژ نگه دارید.


[ بازدید : 26 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران زمین است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]